Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Maria Hitchcock - 25 januari 2015 03:29

läget är oförändrat...... Min arbetsgivare håller fast vid sitt.
Jag sitter fortfarande med en massa frågetecken, men samtidigt vet jag att hon inte kan/vill ha mig kvar.
Fick många goooa kramar idag när jag kom till jobb, och inte av mina kollegor utan av mina "brukare"/"klienter".
Undra om de känner vad som är på gång..... Dessa underbara människor ska inte jag lämna något besked till utan det kommer min arbetsgivare att få göra!!! Jag fick själv berätta för mina kollegor om hur det ser ut. Efteråt fick jag bra respons av mina kollegor, både öga mot öga samt sms, mejl o dyl.
Dagen efter fick jag höra något som också betyder mycket, det var en anhörig sen 7-8år tillbaka som berömde mitt arbete. Att jag alltid var glad, gjorde det lilla extra för människor, fast vi jobbade under dåliga arbetsförutsättningar. Denna anhörig var överraskad att jag är så sjuk, som jag är och ändå jobbar och fortfarande är lika glad.
Jag kan vara sur & bitter fast det håller jag privat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards